Czym jest Pakiet Assistance?
Jest to pełne wsparcie naszego zespołu serwisowego przez okres 24 miesięcy od zawarcia umowy. Zajmiemy się mechanicznymi uszkodzeniami łodzi jak wgniecenia, rysy czy otarcia, a także problemami z silnikiem, instalacją hydrauliczną i elektryczną. Pakiet Boat Assistance gwarantuje też pełną priorytetowość. Obejmuje zakresem także przeprowadzenie i koszty Posezonowego Pakietu Zimowania, a także koszty napraw, dojazdów, transportu łodzi oraz materiałów.
Co Państwo zyskują?
Zapewniamy naszym Klientom nie tylko profesjonalne wsparcie w nagłych wypadkach, ale co ważniejsze spokój i komfort korzystania z łodzi bez obaw o konieczność oczekiwania na serwis lub załatwiania naprawy w środku sezonu.
Po zgłoszeniu do nas usterki lub uszkodzenia, niezwłocznie wysyłamy do Klienta nasz zespół serwisowy, który w miarę możliwości przeprowadzi diagnozę i dokona wszystkich niezbędnych napraw na miejscu. Jeśli naprawa na miejscu okaże się niemożliwa, zorganizujemy transport do Stacjonarnego Punktu Serwisowego Wiszniewski Boat Centre przy ulicy Białostockiej w Augustowie. Po usunięciu wszystkich szkód i usterek łódź zostanie przetransportowana z powrotem do wskazanej przez Klienta lokalizacji.
Pakiet Boat Assistance to także Posezonowy Pakiet Zimowania wliczony w cenę.
Po zakończonym sezonie Wiszniewski Boat Centre organizuje bezpieczny i ubezpieczony transport łodzi do Stacjonarnego Punktu Serwisowego. Tam dokonujemy wszelakich napraw i czynności ujętych w Pakiecie. Tuż przed rozpoczęciem sezonu, przygotowujemy łódź oraz transportujemy ją we wskazane przez Klienta miejsce zapewniając także pomoc przy slipowaniu.