Dowiedz się jak przygotowujemy Twoją łódź do zimowania.

1 krok

Spotkanie z serwisantem

Umawiamy się na spotkanie w miejscu, w którym znajduje się łódź aby:
– sporządzić wstępne oględziny łodzi
– sporządzić protokół przekazania łodzi

2 krok

Mycie łodzi

Kluczową czynnością jest dokładne umycie łodzi myjką wysokociśnieniową z dodatkiem odpowiedniej chemii w celu pozbycia się wszelkiego rodzaju zabrudzeń oraz przebarwień powstałych w trakcie eksploatacji.

3 krok

Naprawa laminatu

Po umyciu wnikliwe oglądamy całą łódź w celu zlokalizowania ewentualnych pęknięć , otarć , pająków i wgnieceń powstałych w kadłubie. Wykryte uszkodzenia naprawiamy przy u życiu odpowiednich numeracji żelkotu, dzięki czemu kolor całej powłoki laminatu pozostanie jednolity.

Przy poważnych uszkodzeniach możemy naliczy ć dodatkowe opłaty za zużyty materia ł wykorzystany do naprawy uszkodzeń oraz przepracowane roboczo godziny serwisantów, zgodnie z cennikiem serwisu.

Koszt pracy serwisanta: 120 zł/h

4 krok

Polerowane łodzi

Każdą łódź polerujemy odpowiednią gramaturą pasty polerskiej wygładzającej i dodatkowo zabezpieczającej powierzchnię.

5 krok

Prace zabezpieczające i konserwujące na pokładzie

Czyścimy, konserwujemy i realizujemy drobne naprawy materaców, siedzisk i foteli, które zostają wyczyszczone i zabezpieczone odpowiednimi preparatami chemicznymi. W kolejnym etapie odkurzamy i myjemy pokład kokpitu wraz z zakamarkami i bakistami. Spuszczamy wszystkie płyny, które mogłyby zamarznąć a tym samym uszkodzić elementy łodzi podczas zimowania. Przewody elektryczne oraz uszczelki zabezpieczamy preparatem silikonowym.

Dodatkowo, w razie potrzeby, wymieniamy klej przy łączeniach danych elementów oraz przeprowadzamy regulację i smarowanie zamknięć oraz wszystkich elementów, które mają luzy. Sprawdzamy poprawność działania układu hydraulicznego i elektrycznego. Konfigurujemy ustawienia plotera oraz echosondy. W razie konieczności konfigurujemy także Active Trim. Sprawdzamy poprawność działania całego układu elektrycznego.

6 krok

Serwis silnika

W pełni przygotowujemy silnik do zimowania.
Pozostałe prace związane z silnikiem powierzamy autoryzowanemu serwisowi Mercury.

7 krok

Foliowanie

Przed foliowaniem wyjmujemy akumulator, który będzie przechowany w odpowiednich warunkach oraz naładowany na wiosnę przed slipowaniem jednostki. Na koniec zawijamy łódź folią termokurczliwą, jednocześnie umieszczając w środku pochłaniacze wilgoci, eliminujące ryzyko zagrzybienia wnętrza jednostki.

8 krok

Transport

Po wykonaniu wyżej wymienionych prac ustalamy termin odbioru łodzi.

Istnieje możliwość skorzystania z pomocy serwisanta Wiszniewski Boat Centre przy slipowaniu łodzi na wiosnę.

9 krok

Możesz teraz bez obaw
cieszyć się swoją łodzią,
która wygląda i pracuje
jak nowa.